7 добри навици за отслабване, които действително работят

Не винаги успяваш да обичаш собственото си тяло, но не трябва да спираш да опитваш! И въпреки, че не винаги е лесно, има някои неща, които можете да направите, за да започнете най-накрая да обичате всичко в кожата, в която се намирате. И както винаги всичко започва, с малките, правилни избори, които да правите всеки ден.

Здравословното Хранене и грижата за вашето психично здраве е неразделна част от намаляването на килограмите. Множество проучвания установиха, че едни от най-добрите навици за отслабване са едновременно прости и достъпни. Например, готвенето у дома може да ви помогне да спестите пари и време. Това е особено полезно, когато се опитвате да свалите килограми подготвяйки се за лятната почивка или за среща със съученици!

Да отслабнете, не е задължително да бъде сложно ! С тези

7 добри навици за отслабване, които действително работят в живота си,

вие ще се окажете на пътя към по-здравословен начин на живот за нула време.

И така, за да ви помогнем да тръгнете по правилния път, ето някои начини без диета, без упражнения, за да започнете да отслабвате и да задържите здравословното си тегло завинаги.

Без диети

Много проучвания показват, че знак номер едно за бъдещо нарастване на килограмите е ако сте на диета точно сега .

Реалността е, че ако драстично намалите калориите които приемате, това ще намали вашата сила, мускулна маса и костна плътност, а повярвайте имате нужда и от трите, за да сте здрави! На всичко отгоре диетите изчерпват енергийните ви запаси и ви карат да се чувствате постоянно по-гладни.

Ето защо е толкова важно да се съсредоточите върху изграждането на по-добри навици, вместо да се фокусирате върху показателя на кантара. Добре е да ползвате качествена електронна везна – великолепен вариант са кантарите на Salter единствените в България с 15 години гаранция – вижте повече и изберете подходящият модел аналитичен, електронен или механичен кантар тук

4 начина да накарате хормоните да регулират теглото – как да постигнем хормонален баланс
Свалянето на излишното тегло е едно от най-трудно постижимите неща за човек. А огромното к
 

Планирайте предварително храненията си, за да избегнете импулсивното хранене и регулирате апетита си

Всички знаем, че недостатъчното хранене може да доведе до напълняване и общо усещане за нещастие. Въпреки това не само гладуването може да доведе до напълняване; много хора преяждат, защото са неподготвени или не знаят какво искат да ядат. Това може би е идеалното време за да почнете да използвате приложение за планиране на покупките или приема на калории! Тези програми могат да ви помогнат да организирате храненето си предварително, така че да знаете с какво и кога да се храните. Подобни приложения ще ви помогнат също в подготовката на вашия списък запокупки.

Не оставяйте без мазнини. Мазнините са важни за храносмилането ви

Мазнините постоянно са демонизирани заради високото си съдържание на калории, но те са от съществено значение за храносмилането ни. Мазнините помагат да ни дадат енергията, от което се нуждаем за да функционираме и са необходими, за да може тялото ни да усвоява витамини А, D, Е и К. С други думи, мазнините всъщност са наистина полезни за вас!

Вместо да намалявате мазнините, по-добре е да се съсредоточите върху приема на здравословни мазнини при всяко хранене

Топ 10 ползи за здравето от лененото семе
В продължение на векове ленените семена са ценени заради здравословните си ползи. Всъщност Карл Велик
 

Пийте чаша вода преди всяко хранене и закуска

Пиенето на чаша вода преди хранене може да помогне за намаляване на глада и предотвратяване на преяждането. Изследванията показват, че тази проста стъпка може да помогне на хората да отслабнат. Също така помага да имате чист ум през целия ден и да хидратирате тялото.

Уверете се, че ядете достатъчно белтъчини, когато се опитвате да отслабнете

Протеините(белтъчините) са съществена част от здравословното хранене. Протеинът може да ви помогне да се чувствате нахранени по-рано и е доказано, че увеличава ситостта. Той също така помага за предотвратяване на наддаване на тегло и загуба на мускули, които често се случват, когато се опитвате да отслабнете.

Протеините могат да бъдат намерени в много различни храни, но е важно да се отбележи, че не всички протеинови източници са еднакво добри. Например, някои източници на протеин съдържат по-голямо количество мазнини в себе си, което може да затрудни хората, които се опитват да отслабнат. Също така е важно да не ядете твърде много протеини, защото твърде много протеини могат да доведат до бъбречни заболявания и други здравословни проблеми.

Най-добрият източник на протеин за някой, който се опитва да отслабне, е постно пилешко или пуешко, без кожата върху него (това е полезно за сърцето ви). Други добри източници са леща, боб, грах, изненадващо магданозът е огромен източник на растителен протеин /

Бъдете активни. Участвайте в редовна физическа активност поне 30 минути всеки ден

Едно от най-важните неща, които можете да направите за здравето си, е да останете активни. Физическата активност е от съществено значение за поддържане на здравословно тегло и подобряване на сърцето, мозъка и имунната система. Редовните упражнения могат дори да помогнат за предотвратяване на някои заболявания като високо кръвно налягане, диабет или рак. Доказано е също, че редовните упражнения намаляват нивата на тревожност и подобряват качеството на съня.

Наистина не ви е необходим план за упражнения от 20 страници, за да останете стройни. Все пак трябва да измислите време за придвижване. Обучете се да кажете „да“ на повечето движение. Използвайте стълбището. Разходете се пеша до магазина. Абонирайте се за добра онлайн йога и отделяйте поне 15-30 минути всеки ден. Поддържайте нещата прости, не е необходимо да правите някакви сложни фитнес програми. Просто добавете още малко движение. Стъпка след стъпка след стъпка.

онлайн йога

Гледайте по-малко телевизия и изключете телефона си след 21:00

Изключването на телевизора и на телефона след 21:00 са две промени, които могат значително да подобрят съня ви. Синята светлина, излъчвана от екраните е обратно пропорционална с нивата на мелатонин, който ви помага да заспите и регулира нашите циркадни ритми. За да си починем най-добре, трябва да избягваме тези светлини поне един час преди лягане.

17 доказани съвета за по-добър сън през нощта
Добрият сън е също толкова важен, колкото редовните упражнения и здравословното хранене. Из
 

Facebook Коментари